POZİTİF DÜŞÜNCE POZİTİF PSİKOLOJİYİ GETİRİR!

Bu sabah uyandım. sınavın verdiği stres ve uykusuzluk o kadar sinirimi bozdu ki ilk dakikalardan en ufak aksiliklere sövmeye başladım! Elimi yüzümü yıkadım, giyindim, surat beş kaşır arabaya bindim. Tam kontağı çalıştıracak iken durdum. Arabanın içinde kendime ‘Bugün herşey güzel olacak, güzel olmak zorunda, güzel olmalıı! Merak etme!’ dedim ve kontağı  çalıştırdım.
Sonra o soğukta yola koyuldum. Hava karanlık ve buz gibi donuyorum falan içimde asabiyet fırtınaları kopuyor. Ama dışarıdan herşey normal diyorum. Sonra sınava girdim. Öncesinde herşeyi çalıştım ve kafam o kadar karıştı ki yeniden sinirlenmeye olumsuz düşünmeye başladım. Ve tam o anda gözlerimi kapatıp ‘Sen bunların hepsini biliyorsun, ve hepsini yapacaksın sakin ol’ dedim ve sınav saatine kadar hiç birşey düşünmedim.
Sonra sınav başladı kağıdı görür görmez tekrar bir paniğe kapıldım ve soruların hiçbirini önceden okumadan tek tek yanıtlamaya başladım. Ve deli gibi korkup stres yaptığım sınav gayet güzel geçti ve asla paniğe kapılmadım ve ve gayet sakin bir şekilde günün yarısını bitirdim..
Diğer yarısında bir türlü ne yiyeceğime karar veremedim. Sürekli birşeyler ters gitti oradan oraya erkek arkadaşımla gezinip bütün araçlara korna basıp taciz etmekten bir hal oldum aynı sabah ki gibi. Daha sonra o kadar çok yedim ki bu sefer karın ağrısından bir huysuzlanmaya mızırdanmaya başladım. Onun üstüne telefonumu kaybettim. Yani bir güne ‘her şey çok güzel olacak’ dememe rağmen aksiliklerin hiçbiri peşimi bırakmadı..
Buna rağmen her defasında kendimi telkin etmek için ‘her şey güzel olacak, merak etme’ cümlesini her kurduğumda kendi kendimde bi enerji hissettim ve gün sonunda aksiliklerin hepsi bir bir halloldu ve ben bunlar hallolurken asla bir panik haline girmedim..

Demek istiyorum ki her güne böyle başlarsak, önümüzde ki engellere böyle yaklaşırsak değiştiremeyeceğimiz şeyleri kabullenmiş ve akışına bırakmış aynı zamanda ‘her şey düzelecek’ güvenini kendimize hissettirdiğimiz için negatifleşmemiş ve kendimizi yıpratmamış oluruz..!

KİTAPLIK SEÇERKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN UNSURLAR!!

Öncelikle resimde görmüş olduğunuz kitaplığın benim olduğunu dile getirmek istiyorum. Ve maalesef kitaplığımdan memnun değilim 😶 Keşke daha kullanışlı bir kitaplık alsaymış veya yaptırsaymışım 😐

Sizden pişmanlık yaşamayın diye birkaç öneride bulunmak istiyorum. Kitaplık seçerkeen;

  • Yatay/kare bir kitaplık seçmeyin!
  • Bu kitaplık bana yeter nasıl olsa az kitaplığım var. Boş raf kalmasını istemiyorum vb fikirlere kapılıp küçük ve elinizdeki kitap miktarına yeterli gördüğünüz kitaplıkları almayın!
  • Mümkün mertebe kitaplık yaptırıyorsanız raf ölçülerine genişlik/uzunluk/derinlik mutlaka dikkat edin. Hesabınızı güzel yapın.
  • Her ne kadar size yetecek bir kitaplık aldığınızı düşünüyorsanız dahi mutlaka ‘ben ileride buna nasıl ek yapıp büyütebilirim’ diye düşünüp tekrar gözden geçirin.
  • Son olarak daha önce hiç gitmediğiniz bir marangoza kesinlikle gitmeyin. İlerisi için değişiklik olanağı sıfıra inebiliyor..

    #kitaplık #kütüphane #kitap

     

Bi burada eksiktim🙄

Her blog sayfasında bir adet üyeliğim var. Ama nasıl bir teknoloji kıtıysam nasıl kullanacağımı asla anlamıyorum hiçbirini 😶 Çok zor bir durumdayım yani.. Birde burayı deneyeyim dedim. Umarım becerebilirim…